Haemme Yhteisötalo Hakunilaan ohjaajaa

18.12.2020

MLL:n Uudenmaan piiri tarjoaa lapsiperheille arjen tukea sekä merkityksellistä vapaaehtoistoimintaa kaiken ikäisille. Meitä on yhteensä noin 45 työntekijää. Piiritoimistomme sijaitsee Pasilassa. Lisäksi meillä on perhetalo Järvenpäässä, yhteisötalo Hakunilassa, Me-talo Keravalla ja avoin kohtaamispaikka Koivukylässä sekä sivutoimipisteet Vihdissä sekä Porvoossa.

Piirimme jäseninä on 95 MLL:n paikallisyhdistystä, joissa on yhteensä n. 20 000 jäsentä. Vuosittain yli 900 perhettä saa tukihenkilöidemme apua, ja välitämme perheisiin noin 40 000 tuntia tilapäistä lastenhoitoapua Uudellamaalla.

Haemme Yhteisötalo Hakunilaan ohjaajaa

Lasten ja perheiden Yhteisötalo Hakunilassa on kaikille avoin yhteisöllinen tila, jonka tarkoituksena on lisätä lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia tarjoamalla paikka osallistua, innostua, harrastaa sekä olla iloksi ja hyödyksi. Talon toiminta on tarkoitettu 0-12- vuotiaille lapsille ja heidän perheilleen. Yhteisötalo tarjoaa perheille osallisuuteen, vertaisuuteen ja vapaaehtoistoimintaan perustuvaa tukea ja ohjausta. Talon toimintaa toteutetaan yhdessä Vantaan kaupungin kanssa.

Ohjaajan työssä tärkeässä roolissa on talon kävijöiden kohtaaminen sekä erilaisten toimintojen ja ryhmien ohjaaminen ja suunnittelu. Ohjaajan tehtäviin kuuluu asiakastyö ja erilainen ryhmätoiminta, vapaaehtoisten ohjaaminen sekä yhteistyö eri toimijoiden kanssa. Työaika on pääsääntöisesti 9-17.00, mutta saattaa sisältää myös iltatyötä. Lisäksi viikonlopputyötä voi olla satunnaisesti.

Voit olla hakemamme henkilö, jos sinulla on:

• soveltuva sosiaali- terveys- tai kasvatusalan koulutus
  • kokemusta monikulttuurisesta työstä
  • jokin seuraavista kielitaidoista: arabia, kurdi, somali tai farsi
  • kokemusta lapsiperheitä tukevasta työstä
  • kykyä innostaa ja innostua
  • hyvät vuorovaikutustaidot
  • sosiaalisen median osaamista
  • paineensietokykyä, joustavuutta sekä oma-aloitteisuutta, ja lisäksi teet työtä suurella sydämellä.

Tarjoamme sinulle merkityksellisen ja monipuolisen, MLL:n arvoihin pohjautuvan työn, ammattitaitoisen ja sitoutuneen työyhteisön sekä mahdollisuuden olla kehittämässä toimintaamme. Palkkaus määräytyy sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen mukaisesti. Työ alkaa helmikuussa 2021. Tehtävä on määräaikainen sijaisuus ja päättyy 31.12.2021

Pidämme tärkeänä työyhteisön moninaisuutta ja toivomme hakijoiksi eri sukupuolta olevia, eri-ikäisiä ja erilaisilla taustoilla olevia hakijoita.

Mikäli olet kiinnostunut tehtävästä, haethan paikkaa pikaisesti. Haku päättyy 10.1.2021. Muistathan laittaa liitteeksi myös vapaamuotoisen hakemuksesi ja ansioluettelosi

Tehtävä voidaan täyttää jo hakuaikana heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa perhetalotoiminnan päällikkö Susan Ihanainen p. 044 738 46 72. Susanin tavoitat seuraavina aikoina 22.12.20 kello 9–17.00 ja 7.1.2021 9–17.00, 8.1.2021 9–11.30