Perhekahvilat

Mannerheimin Lastensuojeluliiton perhekahvilat ovat kaikille avoimia kohtaamispaikkoja. Ne ovat osa paikallisyhdistysten toimintaa ja niitä ohjaavat yleensä vapaaehtoiset toimijat. Piirin työntekijät ohjaavat osaa perhekahviloista.

Perhekahvilassa sekä lapset että aikuiset tapaavat toisiaan ja toimivat yhdessä. Siellä kohtaavat myös eri sukupolvet ja kulttuurit. Joukkoon ovat lämpimästi tervetulleita lapset, äidit, isät, isovanhemmat ja muut lapselle läheiset aikuiset.

Tervetuloa perhekahvilaan!

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

MLL Perhekahvilassa

• arvostamme yhdessä tekemistä, suvaitsevaisuutta ja iloa
  • suunnittelemme ja toteutamme toimintaa ja tapahtumia yhdessä
  • otamme jokaisen kävijän lämpimästi vastaan

Perhekahvilat alueittain

Päivitämme perhekahvilalistan aina elo- ja tammikuussa kun toimintakaudet alkavat. Perhekahviloita on noin 100 Uudenmaan alueella.

Perhekahviloiden muuttuneet aukioloajat voi ilmoittaa sähköpostitse

(Helsinki, Espoo ja Kauniainen)  jaana.tapaninen(at)mll.fi

(Vantaa ja muu Uusimaa) jaana.dolk(at)mll.fi

Mikäli asuinalueellasi ei vielä ole perhekahvilaa, ota yhteyttä oman alueesi paikallisyhdistykseen. Yhdessä muiden vanhempien kanssa voit perustaa alueellesi perhekahvilan.