Koivukylän avoin kohtaamispaikka

Karsikkokuja 17, 1. kerros

Puhelin. 044 901 2554 / 044 901 2555

Avoinna arkisin klo 9-16, iltatoimintaa viikko-ohjelman mukaan.

Lepohetki arkisin klo 12.30-13.30, jolloin talon ovet ovat kiinni.

(Tulethan avoimelle toiminnalle ennen 12.30 tai 13.30 jälkeen.)

Löydät lisätietoja ja viikko-ohjelman Facebookista ja Instagramista.

Tervetuloa lasten ja perheiden omaan uudistuneeseen palveluun

Näe enemmän  - pysyt aina ajan tasalla toiminnastamme!

Meillä on käytössämme Wonderhub- järjestelmä, jonka kautta voit jättää tullessasi yhteystietosi.

Tähän järjestelmän kautta voit rekisteröityä jäseneksi.

Maksuton jäsenyys tuo toiminnan ja palvelut heti ulottuvillesi. Jäsenenä pääset vaikuttamaan toimintaamme ja etuihin. Yksin ei tarvitse pärjätä, Koivukylän avoimen kohtaamispaikan yhteisö ja luotettava ja turvallinen tiimi ovat aina lähellä!

Kirjaudu jäsensivullesi tai liityjäseneksi tästä!

Wonderhub - Valitse toimipiste

Koivukylässä toimiva avoin kohtaamispaikka on lapsiperheille tarkoitettu yhteinen tila, jonne on helppo ja mukava tulla

Kohtaamispaikassa voi tavata muita lapsia ja vanhempia, saada tukea ja apua sekä osallistua ohjattuun toimintaan tai vain viettää aikaa yhdessä lapsensa kanssa.

Kohtaamispaikassa on päivittäin ohjelmaa lapsille ja perheille.

Kohtaamispaikassa voit tavata kaupungin, seurakunnan ja järjestöjen työntekijöitä ja kysyä mieltä askarruttavista asioista.

Meillä voit tavata esimerkiksi eroauttamisen sosiaaliohjaajan, Vantaan perhekoutsit, neuvolan perheohjaajan, perheterapeutin ja väkivaltatyön asiantuntijan ilman ajanvarausta.

Avoinna kaikille lapsiperheille arkisin klo 9-16. Katso viikon ohjelma Facebookista.

Iltaisin kohtaamispaikassa on järjestöjen avointa toimintaa, kuten Mummun ja vaarin tupa ja MLL iltaperhekahvila.

Lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden kierrätyspiste on käytössäsi aukioloaikoina.

In english, click here.

Koivukylän avoimen kohtaamispaikan                                       SÄÄNNÖT

Olemme yhdessä perheiden kanssa laatineet kohtaamispaikkaan säännöt💚🥰.
Yhteiset säännöt on luotu, jotta tila pysyy viihtyisänä, turvallisena ja leikkeihin innostavana ja jotta lelut säilyvät ehjinä ja niillä on kivaa leikkiä🙂.

💚Pese omat ja lapsesi kädet kun tulet sisälle
💚Kirjaa tullessasi itsesi ja lapsesi tablettiin
💚Pidä ihmisistä, tavaroista ja tilasta hyvää huolta: leluilla leikitään, peleillä pelataan, kirjoja luetaan ja käsitellään hyvin. Siivoathan lelut/kirjat/pelit paikoilleen ennen seuraavan leikin alkua
💚Ruoka syödään ruokailutilassa. Siivoa jälkesi ja pidä keittiö siistiä
💚Pidä wc siistinä. Pese omat ja lapsesi kädet aina vessassa käynnin jälkeen
💚Kierrätyspisteellä ja ateljee-huoneessa ollaan yhdessä aikuisen kanssa
Tulethan kohtaamispaikkaan vain terveenä! Lelut siivotaan omille paikoilleen ja leikit lopetetaan 15 min ennen sulkemisaikaa, näin pukeutumiseen ja vessassa käyntiin jää vielä riittävästi aikaa ennen ovien sulkeutumista. Jokainen on vastuussa omasta lapsestaan.
Avoimessa kohtaamispaikassa voi käydä oman aikataulun mukaan. Päivitämme perjantaisin Facebookkiin seuraavan viikon ohjelman. Kohtaamispaikkaan voi tulla leikkimään vaikka ei osallistuisikaan päivän ohjattuun toimintaan.
Pidetään itsestämme ja toisistamme huolta💚.

Kohtaamispaikassa tapahtuu:

Palautetta

Alla olevan linkin kautta voit jättää palautteesi!👇

Ammattilaisille toiminnan esittelyt

Avoimet ovet ammattilaisille ja opiskelijoille joka kuun ensimmäisenä maanantaina klo 9.00-10.30.

Ilmoittaudu: satu.aalto@mll.fi

Toiminnan esittelyt etänä

Tervetuloa MLL Uudenmaan piirin  talotoiminnan kohtaamispaikkojen perehdytys esittelyihin

etänä kerran kuussa keskiviikkoisin  klo 8.30-9.30

seuraava toiminnan esittely 30.8.

katso tarkemmat tiedot ja ilmoittautumiset

Kohtaamispaikkojen perehdytykset ja toiminnanesittelyt | MLL:n Uudenmaan piiri⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Lisätietoa perhetoiminnan koordinaattorilta Sadulta: p.044 901 2555, satu.aalto@mll.fi

Haluatko vapaaehtoiseksi tai mukaan kehittämään kohtaamispaikkaa?

Tule mukaan MLL Uudenmaan piirin perhetalotoiminnan vapaaehtoiseksi. Kohtaamispaikassa on monenlaisia vapaaehtoistehtäviä. Saat perehdytyksen ja tukea! Kysy lisätietoa Sadulta: satu.aalto@mll.fi

Katso täältä miten me kehitämme kohtaamispaikkaa yhdessä. Jos haluat mukaan kehittämään kohtaamispaikkaa, kysy lisätietoa!

Seuraava perheiden, vapaaehtoisten ja työntekijöiden yhteiskehittämisen päivä pidetään syksyllä vuonna 2023. Tervetuloa mukaan kehittämään yhdessä! Ilmoittaudu:

satu.aalto@mll.fi

Katso video kohtaamispaikan toiminnasta: Mikä on avoin kohtaamispaikka?

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Karsikkokuja 17, 1. kerros. Vantaa

Sijaitsemme Koivukylän sosiaali- ja terveysaseman naapurissa.

Toimintaan, yhteistyöhön ja vierailuihin liittyen liittyen voit olla yhteydessä perhetoiminnan koordinaattoreihimme:

Satu Aalto p. 044 901 2555, satu.aalto@mll.fi

Hanna Kinnunen-Tuovinen p. 044 901 2554, hanna.kinnunen-tuovinen@mll.fi
tai

Perhetalotoiminnan päällikköön

Susan Ihanainen  p. 044 738 4672, susan.ihanainen@mll.fi

Kehittämiseen liittyen voit olla yhteydessä:
Susan Ihanainen

Koivukylän avoimen kohtaamispaikan  löydät myös Instagramista!

Koivukylän avoin kohtaamispaikka