Tule mukaan MLL:n yhdistystoimintaan!

Uusia ystäviä, hauskaa tekemistä, lapsiperheiden auttamista, vaikuttamista lapsiperheiden asioiden puolesta asuinalueellasi.

Voisiko MLL olla sinun toimintaympäristösi? Haluaisitko sinä toimia alueen lapsiperheiden asioiden puolestapuhujana, vaikuttajana ja toimijana?

MLL yhdistyksenä taipuu moneen.  Haemme mukaan kaikenikäisiä äitejä, isiä, mummeja ja vaareja, jotka haluavat vaikuttaa esimerkiksi asuinalueensa palveluihin, ympäristöön, harrastuksiin ja tiloihin. Toiminnassamme haluamme edistää onnellista lapsuutta ja nuoruutta, edistää turvallisuutta sekä rakentaa rakkautta ihmisten välille.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Uudenmaan yhdistykset etsivät riveihinsä uusia vapaaehtoisia. Tule sinäkin mukaan toimintaan.

Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä ja kerromme lisää!