Onnila Kerava

Paasikivenkatu 12, Kerava

MLL Perhetalo Onnilan Viikkoaikataulu. Teksti pyöreässä pallossa.
MLL Perhetalo Onnilan Tapahtumat. Pyöreä pallo, jossa teksti ja kuva marakasseista.

Avointa ja maksutonta toimintaa lapsille, nuorille ja perheille joka arkipäivä

Onnilan tiimi

Koordinaattori

Marika Lähdeniemi

marika.lahdeniemi@mll.fi

Koordinaattori

Hannele Siro

hannele.siro@mll.fi

Perhetalotoiminnan päällikkö

Susan Ihanainen susan.ihanainen@mll.fi

Onnila lapsiperheille

Lasten, nuorten ja perheiden talo Onnilan tavoitteena on lisätä lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia ja tarjota perheille osallisuuteen, vertaisuuteen ja vapaaehtoistoimintaan perustuvaa tukea sekä vähentää yksinäisyyttä.

Toiminta- ajatuksena on tuoda saman katon alle erilaisia perheiden tukimuotoja ja avointa harrastustoimintaa sekä tiivistää kaupungin, järjestöjen ja seurakuntien yhteistyötä. Luomme uudenlaisia mahdollisuuksia ja tukimuotoja vapaaehtoistoimintaan.

Toimintaa koordinoi Mannerheimin Lastensuojeluliiton Uudenmaan piiri ja rahoittaa Keravan kaupunki.

Lämpimästi tervetuloa rakentamaan Onnilasta kaupungin innostavin yhdessä olemisen ja tekemisen tila!

Taloesittelyt Onnilassa. Kuvassa poika pitää kysymys- ja huutomerkkikylttejä.
Melvio sovellus

Onnila SoMessa

Onnilan löydät myös Instagramista!

onnilakerava