Ystäväperheeksi

Lähtisittekö lastenne kanssa ystäväperheeksi toiselle lapsiperheelle?

Moni lapsiperhe kaipaa seuraa, tukea ja mukavaa tekemistä arkeensa. Syynä saattaa olla mm. elämäntilanteen muutos tai muutto uudelle paikkakunnalle. Seuraa kaipaavat sekä perheen aikuiset että lapset.

Olisiko sinun perheelläsi mahdollisuutta lähteä toisen lapsiperheen arjen tueksi ja iloksi?

MLL Uudenmaan piiri hakee uusia vapaaehtoisia ystäväperhetoimintaan. Prosessiin kuuluvat: alkuhaastattelu, koulutusilta ja alkutapaaminen molempien perheiden ja koordinaattorin kesken.
Ystäväsuhde solmitaan lähtökohtaisesti vuodeksi, toiveet ja osallistumismahdollisuudet huomioiden.

Ystäväperhetoiminta on kevyt vapaaehtoistoiminnan muoto, joka on tarkoitettu koko perheen kesken jaettavaksi.

Lähetä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella niin olemme sinuun yhteydessä. Kiitos!
Koulutuksia järjestetään joustavasti vuoden ympäri.  Ennen koulutusta pidämme haastattelun.

* Lomakkeella kerätään tietoja (esim. nimi ja yhteystiedot) MLL Uudenmaan toimintaa varten. Tiedot ovat toimintaan mukaan tulemisen kannalta välttämättömiä. Tiedot viedään MLL:n Uudenmaan piirin järjestelmään. Käsittelemme tietojasi aina huolellisesti ja luottamuksellisesti. Sinulla on oikeus tarkastaa sinusta kerätyt tiedot.