Haemme Yhteisötalo Hakunilaan koordinaattoria

1.6.2021

MLL:n Uudenmaan piiri tarjoaa lapsiperheille arjen tukea sekä merkityksellistä vapaaehtoistoimintaa kaiken ikäisille. Meitä on yhteensä noin 45 työntekijää. Piiritoimistomme sijaitsee Pasilassa. Lisäksi meillä on perhetalo Järvenpäässä, yhteisötalo Hakunilassa, Me-talo Keravalla ja avoin kohtaamispaikka Koivukylässä sekä sivutoimipisteet Vihdissä sekä Porvoossa.

Piirimme jäseninä on 95 MLL:n paikallisyhdistystä, joissa on yhteensä n. 20 000 jäsentä. Vuosittain yli 900 perhettä saa tukihenkilöidemme apua, ja välitämme perheisiin noin 40 000 tuntia tilapäistä lastenhoitoapua Uudellamaalla.

Haemme Yhteisötalo Hakunilaan koordinaattoria

Lasten ja perheiden Yhteisötalo Hakunilassa on kaikille avoin yhteisöllinen tila, jonka tarkoituksena on lisätä lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia tarjoamalla paikka osallistua, innostua, harrastaa sekä olla iloksi ja hyödyksi.  Talon toiminta on tarkoitettu 0–12- vuotiaille lapsille ja heidän perheilleen. Yhteisötalo tarjoaa perheille osallisuuteen, vertaisuuteen ja vapaaehtoistoimintaan perustuvaa tukea ja ohjausta. Talon toimintaa toteutetaan yhdessä Vantaan kaupungin kanssa.

Koordinaattorin työssä tärkeässä roolissa on talon kävijöiden kohtaaminen sekä erilaisten toimintojen ja ryhmien ohjaaminen ja suunnittelu. Tehtäviin kuuluu asiakastyö ja erilainen ryhmätoiminta, vapaaehtoisten ohjaaminen sekä yhteistyö eri toimijoiden kanssa. Työaika on pääsääntöisesti arkisin 9–17, mutta saattaa sisältää myös iltatyötä.

Voit olla hakemamme henkilö, jos sinulla on:

• soveltuva sosiaali- terveys- tai kasvatusalan korkeakoulututkinto
  • kokemusta monikulttuurisesta työstä
  • kokemusta lapsiperheitä tukevasta työstä
  • kykyä innostaa ja innostua
  • hyvät vuorovaikutustaidot
  • sosiaalisen median osaamista
  • paineensietokykyä sekä joustavuutta ja oma-aloitteisuutta

ja lisäksi teet työtä suurella sydämellä.

Arvostamme lisäksi omaa kokemusta vapaaehtoistyöstä sekä kielitaitoa, kuten arabian, kurdin, somalin, venäjän tai farsin kielen taitoa.

Tarjoamme sinulle merkityksellisen ja monipuolisen, MLL:n arvoihin pohjautuvan työn sekä ammattitaitoisen ja sitoutuneen työyhteisön. Tehtävän palkkaus määräytyy sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen mukaan. Tehtävän kokonaispalkka sijoittuu 2400 € – 2850 € välille riippuen kokemuksestasi ja koulutuksestasi. Työ alkaa elokuussa 2021. Tehtävä on määräaikainen ja päättyy 31.12.2021

Pidämme tärkeänä työyhteisön moninaisuutta ja toivomme hakijoiksi eri sukupuolta olevia, eri-ikäisiä ja erilaisilla taustoilla olevia hakijoita.

Mikäli olet kiinnostunut tehtävästä, haethan paikkaa pikaisesti. Tehtävä voidaan täyttää jo hakuaikana heti sopivan henkilön löydyttyä. Haku tehtävään päättyy 13.6.2021. Muistathan laittaa liitteeksi myös vapaamuotoisen hakemuksesi ja ansioluettelosi

Lisätietoja tehtävästä antaa perhetalotoiminnan päällikkö Susan Ihanainen p. 044 738 4672