Haemme perhetoiminnan koordinaattoria

11.11.2021

MLL:n Uudenmaan piiri tarjoaa lapsiperheille arjen tukea sekä merkityksellistä vapaaehtoistoimintaa kaiken ikäisille. Meitä on yhteensä 45 työntekijää, joista 38 työskentelee perhetoiminnan parissa ja 7 Marskin Muksut -myymälässämme. Piiritoimistomme sijaitsee Pasilassa. Lisäksi meillä on perhetalo Onnila Keravalla, Lasten ja perheiden yhteisötalo Hakunilassa ja avoin kohtaamispaikka Koivukylässä.

Piirimme jäseninä on 95 MLL:n paikallisyhdistystä, joissa on yhteensä n. 20 000 jäsentä. Vuosittain yli 800 perhettä saa tukihenkilöidemme apua, ja välitämme perheisiin noin 40 000 tuntia tilapäistä lastenhoitoapua Uudellamaalla.

Haemme perhetoiminnan koordinaattoria

Perhetoiminnan koordinaattorin tehtävänä on mm. rekrytoida, kouluttaa ja ohjata vapaaehtoisia tukihenkilötoiminnassa (perhekummitoiminta ja ystäväksi maahanmuuttajaäidille -toiminta) , käynnistää, seurata ja ohjata tukisuhteita, tiedottaa ja raportoida toiminnasta sekä tehdä yhteistyötä kuntien ja järjestöjen kanssa.

Tämän lisäksi koordinaattorin työnkuvaan voi kuulua avoimen kohtaamispaikkatoiminnan järjestämistä Länsi- Uudenmaan alueella.

Toimimme koko Uudenmaan alueella, joten työhön kuuluu joustava liikkuminen koko alueellamme. Nyt haussa olevan koordinaattorin työtehtävät painottuvat tällä hetkellä Länsi- Uudellemaalle Vihtiin ja Lohjalle. Koulutukset ja tilaisuudet ovat usein iltaisin ja viikonloppuisin.

Edellytämme koordinaattoreiltamme soveltuvaa korkeakoulututkintoa, kokemusta lapsiperheitä tukevasta työstä, aiempaa näyttöä tuloksellisesta työstä ja hyvää suomen kielen taitoa sekä englannin kielen taitoa.

Olethan:

• Energinen moniosaaja
  • Teet työtä kunnianhimoisella otteella
  • Olet joustava ja oma-aloitteinen

Arvostamme lisäksi omaa kokemusta vapaaehtoistyöstä ja monikulttuurisesta työstä sekä kielitaitoa, kuten arabian, kurdin, somalin, venäjän tai farsin kielen taitoa. Kokemus kouluttajana toimimisesta tai ryhmän ohjaamisesta on eduksi tehtävässä.

Tarjoamme sinulle merkityksellisen ja monipuolisen, MLL:n arvoihin pohjautuvan työn sekä ammattitaitoisen ja sitoutuneen työyhteisön. Tehtävän palkkaus määräytyy sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen mukaan.  Tehtävän kokonaispalkka sijoittuu 2500 € – 2950 € välille riippuen kokemuksestasi ja koulutuksestasi.

Pidämme tärkeänä työyhteisön moninaisuutta ja toivomme hakijoiksi eri sukupuolta olevia, eri-ikäisiä ja erilaisilla taustoilla olevia hakijoita.

Jätäthän hakemuksen pikaisesti, kuitenkin viimeistään 6.12.2021.

Tehtävä saatetaan täyttää jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa: järjestöpäällikkö Tessa Sarkima p. 044 742 6000