Haemme koordinaattoria Koivukylän avoimeen kohtaamispaikkaan

9.9.2020

MLL:n Uudenmaan piiri tarjoaa lapsiperheille arjen tukea sekä merkityksellistä vapaaehtoistoimintaa kaiken ikäisille. Meitä on yhteensä 48 työntekijää, joista 42 työskentelee perhetoiminnan parissa ja 6 Marskin Muksut -myymälässämme. Piiritoimistomme sijaitsee Pasilassa. Lisäksi meillä on Perhetalo Järvenpäässä, Lasten ja perheiden yhteisötalo Hakunilassa, Me-talo Keravalla ja avoin kohtaamispaikka Koivukylässä

Piirimme jäseninä on 95 MLL:n paikallisyhdistystä, joissa on yhteensä n. 20 000 jäsentä. Vuosittain 900 perhettä saa tukihenkilöidemme apua, ja välitämme perheisiin noin 40 000 tuntia tilapäistä lastenhoitoapua Uudellamaalla.

MLL:n Uudenmaan piiri on käynnistänyt yhdessä MLL:n keskusjärjestön kanssa kolmivuotisen STEA-avusteisen hankkeen, jossa kehitetään ja koordinoidaan monitoimijaista perheiden toiveista ja tarpeista lähtevää kohtaamispaikkatoimintaa Vantaan Koivukylässä. Hanketta toteutetaan yhdessä Vantaan kaupungin ja muiden järjestöjen kanssa. Haemme hankkeeseen koordinaattoria työskentelemään toisen koordinaattorin, suunnittelijan sekä päällikön muodostamassa hanketiimissä

Koordinaattorin tehtävänä on kehittää ja toteuttaa kohtaamispaikan toimintaa. Hän koordinoi kohtaamispaikan toimijoiden yhteistyötä, järjestää avointa toimintaa, tekee palveluneuvontaa, tarjoaa keskusteluapua, saattaa perheitä ammatillisen lisäavun piiriin, ohjaa ryhmiä, rekrytoi, kouluttaa ja tukea vapaaehtoisia sekä markkinoi toimintaa.

Edellytämme koordinaattorilta soveltuvaa korkeakoulututkintoa, kokemusta lapsiperheitä tukevasta työstä, aiempaa näyttöä tuloksellisesta työstä ja sosiaalisen median osaamista.

• Olet energinen moniosaaja, joka nauttii ihmisten kohtaamisesta
  • Kohtaat viikon aikana satoja lapsia ja vanhempia sekä verkostoidut uusien yhteistyökumppaneiden kanssa
  • Hyppäät nopeasti tehtävästä toiseen, mutta osaat myös pysähtyä olemaan läsnä perheille
  • Ideoit uutta toimintaa ja sinulla on kyky tuoda uudet ideat käytäntöön.
  • Viihdyt muuttuvassa ympäristössä ja muutosten keskellä, innostut uusista asioista ja osaat innostaa muita
  • Teet työtä kunnianhimoisella otteella.

Arvostamme lisäksi omaa kokemusta vapaaehtoistyöstä ja monikulttuurisesta työstä sekä kielitaitoa, kuten arabian, kurdin, somalin, venäjän tai farsin kielen taitoa.

Työ sisältää myös iltatyötä ja voi sisältää toisinaan viikonlopputyötä. Tarjoamme sinulle merkityksellisen ja monipuolisen, MLL:n arvoihin pohjautuvan työn sekä ammattitaitoisen ja sitoutuneen työyhteisön. Tehtävän palkkaus määräytyy sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen vaativuusryhmä 4 mukaan. Työsuhde on määräaikainen 31.12.2022 asti.

Pidämme tärkeänä työyhteisön moninaisuutta ja toivomme hakijoiksi eri sukupuolta olevia, eri-ikäisiä ja erilaisilla taustoilla olevia hakijoita.

Mikäli olet kiinnostunut tehtävästä, jätäthän hakemuksen pikaisesti täällä. Hakuaika päättyy 30.9., mutta haastatteluja saatetaan tehdä jo hakuaikana.

Lisätietoja koordinaattorin tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Pia Metsähuone, p. 040 839 1093