Liity MLL:n jäseneksi

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella.

Jäsenyys on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa. Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia.

Tervetuloa mukaan!

Liity jäseneksi -sivulla voit valita oman alueesi esimerkiksi postinumeron perusteella. Näin liityt oman alueesi paikallisyhdistykseen ja samalla MLL:n jäseneksi.

Tuet myös paikallisesti lapsia ja perheitä

Tukeminen alkaa läheltä. Jäsenmaksustasi paikallinen yhdistys saa osan. Joten oman alueesi lapset ja perheet saavat konkreettista apua juuri sinulta.

Teemme arvokasta työtä

Jäsenmaksusi ansiosta MLL pystyy tekemään arvokasta työtään lasten ja perheiden eteen. Esimerkiksi näillä toiminnoilla autamme lapsia, nuoria ja perheitä.

Lasten ja nuorten puhelin on lapsille ja nuorille tarkoitettu auttava puhelin joka vastaa vuoden jokaisena päivänä. Yhteyttä voi ottaa maksutta, nimettömästi ja luottamuksellisesti.

Vanhempainnetistä löydät tietoa ja tukea lapsiperheen arkeen.

Perhekummi kulkee perheen rinnalla mukana arjessa, vanhemmuutta tukien. Toiminta on perheelle maksutonta. MLL Uudenmaan piiri kouluttaa vapaaehtoiset perhekummit.

Maahanmuuttajaäidin ystävä tukee maahan muuttaneiden äitien kotoutumista ja kielen oppimista sekä tutustuttaa heidät suomalaiseen yhteiskuntaan ja kulttuuriin.

Perhekahvilat ovat kaikille avoimia kohtaamispaikkoja. Ne ovat osa paikallisyhdistysten toimintaa ja niitä ohjaavat yleensä vapaaehtoiset toimijat. Perhekahvilassa sekä lapset että aikuiset tapaavat toisiaan ja toimivat yhdessä.

Jäsenedut

Mannerheimin Lastensuojeluliiton jäsenenä olet oikeutettu lukuisiin jäsenetuihin. Saat mm.