Haemme perhetoiminnan koordinaattoria

13.12.2022

MLL:n Uudenmaan piiri tarjoaa lapsiperheille arjen tukea sekä merkityksellistä vapaaehtoistoimintaa kaiken ikäisille. Meitä on yhteensä noin 45 työntekijää, joista 40 työskentelee perhetoiminnan parissa ja 5 Marskin Muksut -myymälässämme. Piiritoimistomme sijaitsee Pasilassa. Lisäksi meillä on perhetalo Onnila Keravalla, Yhteisötalo Hakunilassa ja avoin kohtaamispaikka Koivukylässä

Piirimme jäseninä on 94 MLL:n paikallisyhdistystä, joissa on yhteensä n. 20 000 jäsentä. Vuosittain yli 700 perhettä saa tukihenkilöidemme apua, ja välitämme perheisiin tuhansia tunteja tilapäistä lastenhoitoapua Uudellamaalla.

Haemme perhetoiminnan koordinaattoria

perhehaavi- toimintaamme. Perhehaavi-toiminnan tavoitteena on tukea haavoittuvassa asemassa olevien lapsiperheiden vanhempien vanhemmuutta Uudenmaan alueella. Nyt haussa olevan koordinaattorin tehtävät painottuvat Espooseen. Koordinaattorin tehtävänä on mm. ohjata erilaisia vanhempainryhmiä, tehdä etsivää perhetyötä, antaa yksilöllistä ohjausta, tiedottaa toiminnasta sekä seurata ja arvioida toimintaa. Lisäksi työnkuvaan kuuluu monikulttuurisen kohtaamistyön kehittäminen tiimin kanssa sekä moniammatillinen verkostotyö sekä yhteistyöverkoston luominen Espoon alueelle. Koordinaattori on osa Perhehaavi- tiimiä, joka kohtaa ja tukee perheitä Uudenmaan alueella verkossa ja kasvokkain.

Edellytämme sinulta sosiaali-, terveys-, kasvatus- tai yhteiskunta-alan korkeakoulututkintoa, lapsiperheitä tukevan työn osaamista, kehittävää työotetta, kykyä innostaa, hyviä vuorovaikutustaitoja, suomen kielen ja englannin kielen taitoa, paineensietokykyä sekä joustavuutta ja oma-aloitteisuutta.

Arvostamme erityisesti eri kulttuurien tuntemusta, kokemusta ryhmänohjaajana toimimisesta sekä muuta kielitaitoa, kuten arabian, kurdin, somalin, ranskan tai farsin kielen taitoa.

Olethan:

• Energinen moniosaaja
  • Teet työtä kunnianhimoisella otteella
  • Olet joustava ja oma-aloitteinen

Tarjoamme sinulle merkityksellisen ja monipuolisen, MLL:n arvoihin pohjautuvan työn sekä ammattitaitoisen ja sitoutuneen työyhteisön. Tehtävän palkkaus määräytyy sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen mukaan.  Tehtävän kokonaispalkka sijoittuu 2500 €- 3000 € välille riippuen kokemuksestasi ja koulutuksestasi.

Pidämme tärkeänä työyhteisön moninaisuutta ja toivomme hakijoiksi eri sukupuolta olevia, eri-ikäisiä ja erilaisilla taustoilla olevia hakijoita.

Liitäthän mukaan ansioluettelosi ja vapaamuotoisen hakemuksesi.

Jätäthän hakemuksen viimeistään 15.1.2023

Lisätietoja tehtävästä antaa: Tessa Sarkima, järjestöpäällikkö p. 044 742 6000