Haemme kahta koordinaattoria - tule meille töihin!

13.12.2023

Kiusaamista kokeneiden lasten ja nuorten tukemisen hanke käyttää TRT-menetelmää

Haemme kahta koordinaattoria hankkeeseen

MLL Uusimaa käynnistää vuoden 2024 alusta uuden kolmivuotisen STEA-rahoitteisen hankkeen.

Hankkeen tavoitteena on tukea kiusaamista kokeneita lapsia ja nuoria ja heidän vanhempiaan näyttöön perustuvan traumakeskeisen ryhmämallin avulla. Hankkeen pääasiallisena kohderyhmänä on 8–20-vuotiaat lapset ja nuoret vanhempineen, vieraskieliset lapset ja nuoret sekä sateenkaarinuoret.

Haemme kahta koordinaattoria määräaikaiseen hankkeeseen ajalle 1.1.2024-31.12.2026.

Koordinaattorin tehtävänä on ohjata ja suunnitella erilaisia lasten, nuorten ja vanhempien ryhmiä, antaa yksilöllistä ohjausta lapsille, nuorille ja vanhemmille, tarjota palveluneuvontaa, kouluttaa ja tehdä etsivää työtä. Tehtäviin kuuluu myös hankkeen seuranta, arviointi ja kehittäminen sekä alueellinen kouluyhteistyö, sekä yhteistyö eri toimijoiden kanssa.

Käytämme hankkeessa TRT - (teaching recovery techniques) menetelmää.

Koordinaattorin työskentelyalueena on pääsääntöisesti Vantaa, Kerava ja Helsinki. Työ tehdään useassa toimipisteessä ja se on liikkuvaa. Työ sisältää myös iltatyötä ja voi sisältää satunnaista viikonlopputyötä.

Edellytämme sinulta:

• soveltuvaa sosiaali-, terveys- tai kasvatusalan korkeakoulututkintoa Suomesta tai ulkomailta
  • kokemusta lasten, nuorten ja vanhempien kanssa työskentelystä
  • hyvää suomen kielen taitoa

Arvostamme:

• kokemusta monikulttuurisesta työskentelystä
  • somalian, arabian tai venäjän kielen taitoa
  • paineensietokykyä
  • kokemusta/ymmärrystä kriisityöstä tai traumojen käsittelystä
  • otat rohkeasti kontaktia lapsiin ja vanhempiin, teet työtä suurella sydämellä ja kunnianhimoisella otteella

Tarjoamme sinulle:

• merkityksellisen ja monipuolisen, MLL:n arvoihin pohjautuvan työn
  • ammattitaitoisen ja sitoutuneen työyhteisön ja oman tiimin vahvan tuen
  • säännöllisen työnohjauksen
  • tarvittaessa koulutuksen TRT-menetelmään

Tehtävän palkkaus määräytyy sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen mukaan.  Tehtävän kokonaispalkka sijoittuu 2790e- 3100e välille riippuen kokemuksestasi ja koulutuksestasi.

Pidämme tärkeänä työyhteisön moninaisuutta ja toivomme hakijoiksi eri sukupuolta olevia, eri-ikäisiä ja erilaisilla taustoilla olevia hakijoita.

Liitäthän mukaan ansioluettelosi ja vapaamuotoisen hakemuksesi.

Jätäthän hakemuksen viimeistään 21.1.2024

Lisätietoja tehtävästä antaa Tessa Sarkima, järjestöpäällikkö 044 742 6000