Lastenhoitoapu

Helpota arkeasi ja huolehdi jaksamisestasi - tilaa koulutettu ja luotettava MLL hoitaja. Uudenmaan piirin kautta saa apua lastenhoitoon kaikkina vuorokaudenaikoina, oman perheen tarpeisiin.

Lastenhoitoapu perheille

Tule MLL hoitajaksi

Lastenhoitoapu helpottaa arkea

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

MLL:n hoitajat käyvät joko Mannerheimin Lastensuojeluliiton järjestämän lastenhoitokurssin, tai he ovat sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan ammattilaisia tai viimeisen vaiheen opiskelijoita, jotka käyvät MLL:n järjestämän perehdytyksen. Hoitajat ovat iältään 16-75 vuotiaita.

Kaikki hoitajat haastatellaan ja todetaan soveltuviksi lastenhoitotyöhön. Hoitajilla on voimassa oleva ammattivastuuvakuutus, joka korvaa hoitajan mahdollisesti aiheuttaman vahingon.

MLL:n hoitajilta on tarkistettu rikosrekisteriote. Kaikki viralliset MLL:n hoitajat ovat rekisteröityneet elastenhoito -järjestelmään.

Hoitajat huolehtivat lapsen turvallisuudesta, hoidosta ja viihtyvyydestä vanhempien ohjeiden mukaan. Hoitajilla on vaitiolovelvollisuus lasta ja perhettä koskevissa asioissa.

Tilaukset myös puhelimitse p. 044 0303 301

Palvelemme myös puhelimitse ma-pe klo 10.00–12.00

Seuraavan päivän tilaukset välitykseen tulee jättää edellisenä arkipäivänä klo 12.00 mennessä.

Kun hoidon tarve on varma, voit jättää tilauksen. Tilaukset muuttuvat heti sitoviksi!

Ryhmähoito yhdistyksille, kunnille ja yrityksille

Emme valitettavasti voi luvata, että jokaiseen tilaukseen löytyy varmasti hoitaja.

Uudenmaan alueella välitämme hoitajia seuraavien kuntien alueille:

Espoo, Hanko, Helsinki, Inkoo, Karkkila, Kauniainen, Kirkkonummi, Lohja, Raasepori, Siuntio, Vantaa ja Vihti