Hakunilan lasten ja perheiden yhteisötalo

Laukkarinne 6, Vantaa

P. 044 4918685

MLL Perhetalo Hakunilan Viikkoaikataulu. Teksti pyöreässä pallossa.
MLL Perhetalo Hakunilan Tapahtumat. Pyöreä pallo, jossa teksti ja kuva marakasseista.

Avointa ja maksutonta toimintaa lapsille, nuorille ja perheille joka arkipäivä

MLL Perhetalo Hakunilan työntekijät.

Hakunilan tiimi

Perhetoiminnan koordinaattori

Zahra Sharifi

zahra.sharifi@mll.fi

Perhetoiminnan koordinaattori

Karoliina Tukiainen

karoliina.tukiainen@mll.fi

Perhetalotoiminnan päällikkö

Susan Ihanainen

susan.ihanainen@mll.fi

Hakunilan yhteisötalo perheille

Mannerheimin lastensuojeluliiton Uudenmaan piirin lasten ja perheiden yhteisötalon toiminta on avointa ja maksutonta. Tavoitteena on lisätä lasten ja perheiden hyvinvointia. Talo on päihteetön paikka ja se on suunnattu 0-12 -vuotiaille lapsille ja perheille.  Meiltä löydät niin leikkitilat, keittiön, pelejä, käsityötarvikkeita kuin tietokoneenkin.

Yhteisötalolla voi tavata muita lapsia ja vanhempia, saada tukea ja apua sekä osallistua ohjattuun toimintaan tai vain viettää aikaa yhdessä lapsensa kanssa. Tai perustaa itse vaikka vertaisryhmän!

Yhteisötalolla voit myös tavata kaupungin ja järjestöjen työntekijöitä ja kysyä mieltä askarruttavista asioista. Tämän lisäksi teemme yhteistyötä toisten järjestöjen ja toimijoiden kanssa, kuten  Vantaan turvakoti, Laurea AMK, Careerian, Yhteisen pöydän, Pienperhe yhdistys, Sydänliitto, Ruokakasvatusyhdistys Ruukku ry.

Talo on auki arkisin ma klo 9-15 ja ti-pe klo 10-15.

Apua ja tukea

Tällä hetkellä yhteisötalolle voidaan varata puhelimitse yksilöllisiä aikoja asiointiavulle arkisin ma klo 10 -13, ti klo 13-15 ke, to klo 10-12 väliselle ajalle.

Kohtaamispaikassa toimii lastenvaatteiden ja tarvikkeiden kierrätyspiste, joka on käytettävissä klo. 10-15.

Jaamme ruokaa tarvittaessa taloudellisesti pienillä varoilla eläville Hakunilalaisille lapsiperheille (0-12v lapset). Ruoka-apua ajanvarauksella maanantaisin klo 14-15. Hätäruoka-apua soittamalla Zahralta 044 491 8685.

Voit varata perheellesi ajan Melviosta

Melvio sovellus
Nainen, jolla on kansio kädessä. Kuvaa klikattaessa pääsee Ammattilainen-osioon perhetaloihin liittyen.
Taloesittelyt Hakunilassa. Kuvassa poika pitää kysymys- ja huutomerkkikylttejä.

Hakunila somessa

Hakunilan lasten ja perheiden yhteisötalon löydät myös Instagramista!