Tule tekemään parasta perhetaloa

14.3.2024

Haemme perhetoiminnan koordinaattoria Koivukylän kohtaamispaikkaan

Tule tekemään kanssamme Uudenmaan upeinta kohtaamispaikkaa!

Onko sinulla erinomaiset kohtaamistaidot? Teetkö työtäsi suurella sydämellä ja kunnianhimoisella otteella? Haluatko tehdä töitä lasten ja perheiden parhaaksi?

MLL Uusimaa koordinoi ja kehittää monitoimijaista perheiden toiveista ja tarpeista lähtevää kohtaamispaikkatoimintaa Vantaan Koivukylässä. Kohtaamispaikkaa toteutetaan yhdessä Vantaan kaupungin, Vantaa- Kerava hyvinvointialueen ja muiden järjestöjen kanssa. Haemme kohtaamispaikkaan koordinaattoria työskentelemään yhdessä toisen koordinaattorin, kehittämissuunnittelijan sekä päällikön muodostamassa tiimissä.

Koordinaattorin tehtävänä on kehittää ja toteuttaa kohtaamispaikan toimintaa. Hän koordinoi kohtaamispaikan toimijoiden yhteistyötä, järjestää avointa toimintaa, tekee palveluneuvontaa, tarjoaa keskusteluapua, saattaa perheitä ammatillisen lisäavun piiriin, ohjaa ryhmiä, rekrytoi, kouluttaa ja tukee vapaaehtoisia sekä markkinoi toimintaa.

Koordinaattori on ennen kaikkea toiminnan sydän!

Lue lisää ja hae paikkaa viimeistään 14.4.2024

Lisätietoja antavat perhetalotoiminnan päällikkö Susan Ihanainen puh.  044 738 46 72 ja hallinto- ja henkilöstöpäällikkö Mia Heiskanen 044 709 1234. Jos olemme varattuja soittaessasi meille, laita meille vaikka whatsup, niin osaamme soittaa sinulle takaisin.