Tule meille töihin Perhehaaviin

14.9.2023

Haemme perhetoiminnan koordinaattoria!

Perhehaavi- toimintamme etsii uutta työntekijää.

Perhehaavi-toiminnan tavoitteena on tukea haavoittuvassa asemassa olevien lapsiperheiden vanhempien vanhemmuutta Uudenmaan alueella. Nyt haussa olevan koordinaattorin tehtävät painottuvat Espooseen

Koordinaattorin tehtävänä on mm. ohjata erilaisia vanhempainryhmiä, tehdä etsivää perhetyötä, antaa yksilöllistä ohjausta, tiedottaa toiminnasta sekä seurata ja arvioida toimintaa. Lisäksi työnkuvaan kuuluu monikulttuurisen kohtaamistyön kehittäminen tiimin kanssa sekä moniammatillinen verkostotyö sekä yhteistyöverkoston luominen Espoon alueelle. Koordinaattori on osa Perhehaavi- tiimiä, joka kohtaa ja tukee perheitä Uudenmaan alueella verkossa ja kasvokkain.

Edellytämme sinulta sosiaali-, terveys-, kasvatus- tai yhteiskunta-alan korkeakoulututkintoa, lapsiperheitä tukevan työn osaamista, kehittävää työotetta, kykyä innostaa, hyviä vuorovaikutustaitoja, suomen kielen ja englannin kielen taitoa sekä paineensietokykyä.

Arvostamme erityisesti eri kulttuurien tuntemusta, kokemusta ryhmänohjaajana toimimisesta sekä muuta kielitaitoa, kuten arabian, kurdin, somalin, ranskan tai farsin kielen taitoa.