ROHKEE! hanke etsii koordinaattoria

12.10.2023

Tule meille töihin kaksivuotiseen hankkeeseen!

MLL Uusimaa käynnistää vuoden 2024 alusta uuden kaksivuotisen EU-rahoitteisen hankkeen Turvapaikka-, maahanmuutto- ja kotouttamisrahaston (AMIF:n) tukemana. Hankkeen tavoitteena on tukea kolmansista maista muuttaneiden lasten ja nuorten oppimispolkujen sujuvuutta ja lasten ja nuorten toimintakykyä sekä koulumenestystä ryhmätoiminnalla ja yksilötuella. Toimintakykyä tuetaan tarjoamalla tuki traumojen ja kriisien läpikäyntiin. Hankkeen pääasiallisena kohderyhmänä on 9–18-vuotiaat lapset ja nuoret vanhempineen.

Haemme koordinaattoria määräaikaiseen hankkeeseen ajalle 1.1.2024-31.12.2025.

Koordinaattorin tehtävänä on ohjata erilaisia lasten, nuorten ja vanhempien ryhmiä, antaa yksilöllistä ohjausta lapsille ja nuorille, tiedottaa toiminnasta sekä seurata ja arvioida toimintaa. Lisäksi työnkuvaan kuuluu alueellinen yhteistyö eri toimijoiden kanssa sekä vapaaehtoisten rekrytointi, ohjaus ja tukeminen.

Käytämme hankkeessa TRT - (teaching recovery techniques) menetelmää.

Koordinaattorin työskentelyalueena on pääsääntöisesti Helsinki ja Vantaa. Työ tehdään useassa toimipisteessä ja se on liikkuvaa. Työ sisältää myös iltatyötä ja voi sisältää satunnaista viikonlopputyötä.

Edellytämme sinulta:

• Soveltuvaa korkeakoulututkintoa Suomesta tai ulkomailta
  • somalian, arabian, pastun tai darin kielen taitoa sekä lisäksi suomen ja englannin kielen taitoa. Työryhmässä työskennellään sekä suomeksi että englanniksi
  • kokemusta lasten ja/tai nuorten kanssa työskentelystä

Arvostamme:

• kokemusta monikulttuurisesta työskentelystä
  • paineensietokykyä
  • kokemusta/ymmärrystä kriisityöstä tai traumojen käsittelystä

Tarjoamme sinulle:

• merkityksellisen ja monipuolisen, MLL:n arvoihin pohjautuvan työn
  • ammattitaitoisen ja sitoutuneen työyhteisön ja oman tiimin vahvan tuen
  • säännöllisen työnohjauksen
  • tarvittaessa koulutuksen TRT-menetelmään

Tehtävän palkkaus määräytyy sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen mukaan.  Tehtävän kokonaispalkka sijoittuu 2790e- 3100e välille riippuen kokemuksestasi ja koulutuksestasi.

Pidämme tärkeänä työyhteisön moninaisuutta ja toivomme hakijoiksi eri sukupuolta olevia, eri-ikäisiä ja erilaisilla taustoilla olevia hakijoita.

Liitäthän mukaan ansioluettelosi ja vapaamuotoisen hakemuksesi.

Jätäthän hakemuksen viimeistään 15.11.2023

Lisätietoja tehtävästä antavat: