Ole pienten puolella -jäsenhankintakampanja alkaa 28.4.2021

28.4.2021

Ole pienten puolella -jäsenhankintakampanja on käynnissä 28.4.–31.5.2021. Kampanjan tavoitteena on saada lisää jäseniä MLL:n paikallisyhdistyksiin Uudellamaalla.

Kampanjalla viestitään, että MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa olevansa pienen puolella. Jäsenyys on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa.

Kampanjassa nostetaan esiin myös MLL:n vahva paikallisuus. Jäsenmaksusta paikallinen yhdistys saa osan, joten konkreettista tukea jää paikallistasolle.

Visuaalisesti lapsen vahvasti keskiöön nostava kampanja näkyy MLL Uudenmaan sosiaalisen median kanavissa ja kampanjasivulla www.olepientenpuolella.fi sekä MLL:n yhdistysten kanavissa.

Kampanjalle on luotu myös oma tunnus. Vahvan muistijäljen jättävää tunnusta on hyödynnetään  eri käyttötarkoituksissa markkinoinnissa.