Perhetalojen esittelyt

Perhetalojen etäperehdytykset

Järjestämme MLL Uudenmaan piiri perhetalotoiminnan perehdytyksiä  kerran kuussa torstaisin klo 9.00-10.00. Toiminnanesittely lapsiperheille ja nuorille tarkoitettuihin avoimiin kohtaamispaikkoihimme on tarkoitettu mm. opiskelijoille, uusille työntekijöille tai vapaaehtoisille.

Esittelyt pidetään Zoomissa. Voit pyytää osallistumislinkkiä suoraan esittelijältä sähköpostitse.

Elokuu 2024

Hakunilan lasten ja perheiden yhteisötalo vastuu vuoro

torstai 29.8.2024 klo. 9-10.00 Zahra varalla Satu

Esittelijä: Zahra Sharifi zahra.sharifi@mll.fi

Syyskuu 2024

Keravan Onnila

torstai 18.9.2024 klo. 9-10 Marika varalla Anna

Esittelijä: Marika Lähdeniemi, marika.lahdeniemi@mll.fi

Lokakuu 2024

Koivukylän avoin kohtaamispaikka

torstai 31.10.2024 klo 9-10 Satu mukana Marjo

Esittelijä: Satu Aalto satu.aalto@mll.fi

Marraskuu 2024

Perhetalo Unikko

torstai 28.11.2024 klo 9-10 Marjo mukana Karoliina

Esittelijä: marjo.meijula@mll.fi

Perhetalojen verkostokahvit ja avoimet ovet

Verkostokahvit

Mitä ne ovat?

Aamun verkostokahveilla tutustutaan muihin alueen toimijoihin, ideoidaan yhteistyötä ja vahvistetaan verkostoja ja edistetään palvelujen hyvää tuntemusta. Tunnistetaan ilmiöitä ja löydetään alueen katvealueita ja tarpeita. Etsitään yhdessä parempia keinoja lisätä, tehdä yhteistyötä tai toteuttaa toimintaa yhdessä.

Verkostokahvien tehtävänä on toimia toimijuuden vahvistajana, jotka Lapsiperheiden avointen on kohtaamispaikkojen koordinaatio palveluketjutyöryhmä vahvistanut toimintamalliksi hyvinvointialueella.

Aamukahvit ovat avoimia kaikille hyvinvointia alueen, kaupungin, seurakuntien ja uusien niin kuin jo alueella työskentelevien järjestöjen työntekijöille, vapaaehtoisille ja opiskelijoille.

Jos kutsu ei mielestäsi ole saavuttanut oikeita henkilöitä, välitäthän sitä eteenpäin omassa organisaatiossasi.

Näin saamme kattavan porukan kasaan pohtimaan yhdessä lasten, nuorten ja perheiden asioita ja hyvinvoinnin lisäämistä alueella.

Haluatko esitellä toimintaasi verkosto aamussa?

Vake alueen lapsiperheiden kohtaamispaikkojen verkostokahvit syksy 2024

Verkostokahvit Onnila, Koivukylän avoimen kohtaamispaikan ja Hakunilan lasten ja perheiden yhteisötalon

klo 8.30-9.30 9.8., 6.9., 4.10., 1.11., 29.11. klo klo 8.30–9.15

Erillistä ilmoittautumista ei vaadita.

Mikäli haluat esitellä toimintaa olethan yhteydessä:

Marika Lähdeniemi | marika.lahdeniemi@mll.fi

Avoimet ovet

Ammattilaisille, alueen uusille työntekijöille ja opiskelijoille

Avoimet ovet ovat tarkempi esittely kohtaamispaikasta. Avoimet toimii hyvin kohtaamispaikan toiminnan esittelynä ja perehdytyksenä uusille toimintaan mukaan tuleville tai toiminnasta kiinnostuneille.

Toivomme, että yhteistyökumppanit ohjaavat uudet organisaation jäsenet, työntekijät, harjoitteluja tekevät opiskelijat ja vapaaehtoiset tutustumaan toimintaamme.

Avoimet ovet perhetaloilla 2024

Keravan Onnilan

Avoimet ovet järjestetään keskiviikkoisin kuuden viikon välein.

Marika Lähdeniemi | marika.lahdeniemi@mll.fi

Koivukylän avoin kohtaamispaikka

Avoimet ovet joka kuun ensimmäisenä maanantaina klo 9.00-10.30.

Satu Aalto | satu.aalto@mll.fi

Hakunilan lasten ja perheiden yhteisötalo

Zahra Sharifi  | zahra.sharifi@mll.fi

Pukinmäki perhetalo Unikko