Perhetalot

Perhetaloista Koivukylä on auki heinäkuussa klo 10-15

MLL Uudenmaan piirillä on neljä ammattilaisten koordinoimaa lapsiperheiden avointa kohtaamispaikkaa:  Onnila Keravalla, Hakunilan lasten ja perheiden yhteisötalo, Koivukylän avoin kohtaamispaikka Vantaalla ja  Lasten ja perheiden talo Unikko Helsingissä.

Tervetuloa mukaan!

Perhetalot ammattilaisille ja vapaaehtoisille

Tule kanssamme tekemään yhteistyötä

Kehitämme toimintaa lapsiperheiden arkeen.

Etsimme uusia yhteistyö kumppaneita!

Etsittekö paikkaa, jossa voitte tuottaa ryhmiä lapsiperheille?

Meille yhteistyö on tärkeää.

Ota meihin yhteyttä.

MELVIO sovellus   digitaalinen kävijäjärjestelmä tilastointijärjestelmä

Lapsiperheiden kohtaamispaikkojen kävijöiltä edellytetään henkilötietojen käsittelyä.

Jokaiselta kävijältä kirjataan kuitenkin ylös turvallisuuden varmistamiseksi käyntitiedot. Jäseniksi rekisteröimättömien tiedot poistetaan kuuden kuukauden päästä perhetalolla käynnistä

Ympyrä, jossa lukee Melvio sovellus. Melvio sovellusta käytetään Perhetaloilla.

Tietosuojaselosteesta, joka löytyy profiilisivulta (jäsenille) hallintapaneelista (MLL Uudenmaan piirin perhetalon tiimille), voi helposti tarkistaa mihin tarkoitukseen tietoja kerätään ja miten niitä kerätään.