MLL Perhekahvila

Tervetuloa perhekahvilaan

Perhekahvilassa voit tavata muita vanhempia
ja lapsesi voi leikkiä muiden lasten kanssa.

Meillä on monta ryhmää.

Voit tulla perhekahvilaan lapsesi kanssa.
Tapaat muita vanhempia ja heidän lapsiaan.
Voitte tehdä yhdessä erilaisia asioita,
esimerkiksi askarrella tai laulaa.

Voit tulla mukaan myös, jos odotat vauvaa.

Ryhmiä on monissa Uudenmaan kunnissa.
Ryhmiä on myös verkossa.
Sinun ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. 

Osallistuminen on ilmaista.

Katso alueesi ryhmät kartalta