Perheille | selkosuomi

MLL tukea perheellesi

Kaikki perheet saavat tulla mukaan
Mannerheimin Lastensuojeluliiton toimintaan.

MLL:n toiminnassa lapset, vanhemmat ja perheet
voivat tavata toisiaan, saada tukea
ja tehdä mukavia asioita yhdessä. 

Osallistuminen on ilmaista.

Perheet MLL Perhetalon pihalla juhlissa.

Perhetalot

Perhetalolla voit tavata muita vanhempia
ja lapsesi voi leikkiä muiden lasten kanssa. Saat tukea ja voit osallistua ryhmiin.

Perheet leikkimässä perhekahvilassa Espoossa.

Perhekahvilat

Perhekahvilassa voit tavata muita vanhempia
ja lapsesi voi leikkiä muiden lasten kanssa.

Perhekummi lasten ja äidin kanssa.

Perhekummi

Perhekummi tukee perhettäsi. Hän kuuntelee ja keskustelee. Perhekummi voi olla myös varamummi lapsellesi.

Maahan muuttanut äiti ja hänen ystävänsä halaavat.

Suomea puhuva ystävä äidille

Oletko maahanmuuttaja ja äiti? Haluatko ystävän,
joka on suomenkielinen nainen ja asuu lähellä sinua? 

Iloinen nainen MLL tapahtumassa.

Paikallisyhdistykset

Paikalliset MLL yhdistykset järjestävät omalla alueellaan toimintaa
lapsille, nuorille ja lapsiperheille.