Mikä on MLL? | selkosuomeksi

Mannerheimin lastensuojeluliitto (MLL)

Kaikki perheet saavat tulla mukaan
Mannerheimin Lastensuojeluliiton (MLL) toimintaan.

Meidän tavoitteemme on,
että Suomessa jokaisella lapsella ja nuorella
on hyvä ja turvallinen elämä.

MLL on toiminut jo yli 100 vuotta

MLL on vanha suomalainen järjestö:
se on toiminut jo yli 100 vuotta.

MLL auttaa lapsiperheitä.
MLL on kehittänyt esimerkiksi neuvolan ja äitiyspakkauksen.
MLL on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton.

MLL auttaa ja järjestää paljon toimintaa

MLL:n toiminnassa lapset, vanhemmat ja perheet
voivat tavata toisiaan, saada tukea
ja tehdä mukavia asioita yhdessä.

Meillä on toimintaa monilla paikkakunnilla ja verkossa. 

Uudenmaan alueella toimii MLL:n Uudenmaan piiri.

Ota yhteyttä tai tule mukaan, kun
haluat tehdä jotain mukavaa lapsesi kanssa,
tarvitset tukea toisilta vanhemmilta tai
haluat keskustella luotettavan ihmisen kanssa.