
MLL Uusimaa tukee perheitä
Tervetuloa mukaan toimintaamme!
MLL eli Mannerheimin Lastensuojeluliitto
on järjestö, joka auttaa perheitä.
MLL:n toiminnassa voit tehdä mukavia asioita
oman lapsesi ja muiden lapsiperheiden kanssa.
Saat tukea työntekijöiltä ja muilta vanhemmilta.
Voit jutella ja saada apua kasvotusten tai verkossa.
Tällä sivulla kerromme, mitä toimintaa MLL järjestää perheille.
Tämä sivu on selkeällä suomen kielellä.
Ota rohkeasti yhteyttä – älä jää yksin!
MLL Uusimaan toiminta | Lyhyesti
Perheille
MLL:n toiminnassa lapset, vanhemmat ja perheet
voivat tavata toisiaan, saada tukea
ja tehdä mukavia asioita yhdessä.
Vapaaehtoiseksi
Haluatko auttaa muita? Haluatko saada ystäviä ja tavata muita perheitä? Tule vapaaehtoiseksi.

Paikallisyhdistykset
Paikalliset MLL yhdistykset järjestävät omalla alueellaan toimintaa
lapsille, nuorille ja lapsiperheille.
Mikä on MLL?
Tukea ja iloa perheille. MLL on suomalainen järjestö:
se on toiminut jo yli 100 vuotta.


